środa, 3 grudnia 2014

wish lista Vinted!


 Każda z nas ma swoją "wish listę" rzeczy którą by chciała mieć w swojej szafie, "wish listę" ubrań których nam brakuję lub chciałybyśmy dostać na święta!

W ramach kolejnego projektu Vinted.pl do którego zostałam zaproszona przez Panią Martę przygotowałam swoją "wish listę" rzeczy dostępnych na Vinted.pl


 

Żółta asymetryczna sukienka z ASOSa szczególnie przykuła moją uwagę!
realne jej zdjęcia dostępne pod linkiem: KLIK!



Z myślą o zimie - niezastąpiona Parka w odcieniu zgniłej zieleni!




Chodzą również za mną kozaki Givenchy 
w zeszłym roku dostępne były podobne w salonach Centro.




a że Sylwester zbliża się do nas wielkimi krokami ucieszyłaby mnie również złota cekinowa sukienka, której realne zdjęcia do wglądu znajdziecie tutaj:  KLIK! 




i jak chyba każda kobieta kocham szpilki! pod każdą postacią - botki, sandałki czy też klasyczne szpilki


 oraz oczywiście TOREBKA! ♥




A w Waszej szafie czego brakuje? Przygotowałyście już swoją "wish listę" ?

Serdecznie zapraszam na wyprzedaż mojej szafy!


Post powstał pod patronatem portalu
 
 

1 komentarz:

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.